Klachtenregeling Opleiding

Wanneer u niet tevreden bent over de scholing in de Aureus Kliniek B.V. schroom dan niet om uw klacht bespreekbaar te maken, het kan namelijk ook zijn dat de trainer leert!

Bij het indienen of kenbaar maken van een klacht geldt de volgende procedure:

  1. U maakt uw klacht kenbaar binnen 4 weken na de opleiding en richt deze schriftelijk (per e-mail) aan de Aureus Kliniek via info@aureuskliniek.nl, o.v.v. “Klacht opleiding”. U geeft duidelijk aan wat de reden en inhoudt van uw klacht is;
  2. De Aureus Kliniek zal binnen 4 weken reageren en contact met u opnemen om te kijken of er een oplossing in goed overleg mogelijk is;
  3. Wanneer een gezamenlijke oplossing niet haalbaar blijkt, zal de Aureus Kliniek binnen 4 weken een onafhankelijke, derde partij inschakelen die de afhandeling van uw klacht overneemt. De uitspraak van de onafhankelijke derde is bindend.
  4. De onafhankelijke derde is Pim Holz, MSc, kwaliteitsadviseur. (Bedrijf Mediservices)
  5. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel en we zullen binnen onze mogelijkheden er alles aan doen om klachten te voorkomen, ervan te leren, en (al dan niet in samenwerking met een externe partij) tot een goed einde te brengen.

 

Sleeuwijk, 13 juni 2024

Aureus Kliniek B.V.
Pascale Schoofs – Cosmetisch arts en opleider